Sabtu, 13 April 2013

Bila Stopa Ali letak jawatan

Ym Nikmohdkamal Tydpmqtk wrote:

Bila Mustafa Ali letak jawatan, maka akan ada lah fanatik-fanatik PAS ini yang bersimpati dengannya, kononnya dia teraniaya oleh UMNO, kononnya UMNO main politik lucah, kononnya UMNO berdosa sebarkan aib orang... wei!!!... Dia yang seronok selama ni layan betina, korang tak kisah lah pulak? Dah la dia tu salah seorang TOKOH dan PEMIMPIN VETERAN dalam PAS. What the (toot)???

Tidakkah kamu para fanatik PAS rasa terkhianati oleh perwatakan MUSTAFA ALI selama ini? Sepatutnya MARAH kamu perlu lebih kepada pengkhianat dan pelacur AGAMA seperti tokoh PAS tersebut yang selama ini membuai emosi kalian sampai sanggup mengkafirkan saudara sesama bangsa & seakidah dari UMNO.

UMNO tidak akan dapat mewujudkan video seks itu pun jika PELAKON UTAMAnya itu tidak "berlakon"! Adalah kalian mahu menutup sebelah mata, hanya mahu melihat yang indah-indah sahaja dari kepimpinan PAS? Tolonglah, orang PAS itu MANUSIA, bukan MALAIKAT. Manusia ini jika diberi dugaan duniawi bila-bila masa boleh jahanam walaupun manusia itu WALI ALLAH seperti BARSISA!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan