Jumaat, 30 Mac 2012

GURU BESAR SK ASSUMPTION BUTTERWORTH BERTINDAK KEJAM TERHADAP MURID MELAYU


BERITA INI BK TERIMA LEWAT JAM 10.00 MALAM BERTARIKH 28/3/2012. DIKHABARKAN TINDAKAN SEORANG GURU BESAR SK ASSUMPTION YANG BERBANGSA SIKH MEROTAN SEORANG MURID MELAYU SEBANYAK 30 KALI SEBATAN AMAT MENYAYAT HATI.

SATU LAPORAN POLIS TELAH DIBUAT OLEH KELUARGA MANGSA. APA YANG MENYEDIHKAN TINDAKAN TIDAK BERPERIKEMANUSIAAN INI BERLAKU DI NEGERI CAUVANIS DAP. SELEPAS DAP MEMERINTAH, PIMPINAN MEREKA LEBIH MENGGUNAKAN CARA PEMERINTAHAN BERSIFAT RASIS.GURU BESAR INI JUGA DILAPORKAN PERNAH MENGHENTIKAN PROGRAM BACAAN YASSIN DI SEKOLAH SEHINGGA CAMPUR TANGAN PIHAK PPD.

GURU BESAR INI BARU DITUKARKAN DARI SKST MARK BUTTERWORTH KE SK ASSUMPTION PADA SEPTEMBER 2011 YANG LALU.KELUARGA MANGSA AKAN MENGAMBIL TINDAKAN UNDANG-UNDANG TERHADAP GURU BESAR BERKENAAN.
 

7 ulasan:

  1. Sementara itu seorg guru telah mohon maaf krn melempar murid darjah satu dgn selipar.

    BalasPadam
  2. jangan terima apa juga bentuk permohonan maaf dan jangan layan sesiapapun yang cuba-cuba nak jadi hero mendamaikan kes ini. SAMAN! JGN TAK SAMAN! SAMAN KAW KAW. CARI PEGUAM YANG KAW KAW PUNYA! UMNO, TOLONG KES INI KALU KAMU PERJUANGKAN MELAYU! HERET SAMPAI SIKH TU DI TAMATKAN PERKHIDMATANNYA.... KOREK TERUS KOREK...(ITUPUN KALU LA BETUL DAKWAAN TU, KENKADANG LEBIH GURUH DARI HUJAN....)

    BalasPadam
  3. ini sudah lebey..sebagai balasan bagi jer hukuman sula kat guru besar tuh..hehehe..aku dulu sekolah nakal gak tp paling2 sebat 2-3 kali jer..tu pun ayun jer yang lebey tapi dah nak sampai tangan cikgu disiplin aku "brake dan slowkan" ayunannya..heheh Bro, Salam perjuangan dari Sarawak mohon pautan link kat blog ambo nih, tq. http://theunreportednews.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. ni kalau TAK TAU FAKTA sila jangan COPY & PASTE sahaja. Tak ada GOSIP lebih PANAS & HEBAT ke?
    Adakah anda tahu apakah isu sebenar yang tejadi? Telinga dan mata memang suka menatap fitnah.
    Adakah anda seorang guru & warga pendidik? dan tahu bagaimana isu sebegini disiasat kebenarannya?

    ingat, orang yang menyebarkan FITNAH , tidak akan SEKALI-KALI diampunkan ALLAH selagi tidak diapmuni oleh orang yang difitnah itu.

    Tak payah bertindak hero dan cakap bukan-bukan.

    mencapurkan isu POLITIK dalam hal pendidikan sememangnya membuktikan seorsng yang berfikiran SUNGGUH CETEK !!
    apa kaitan DAP dan Seorang guru BUKAN MUSLIM dengan jumlah rotan?
    adakan masuk akal seorang ingin menghukum 30 kali? Kalau saya, buat penat saja!
    Sila guna akal fikiran WARAS anda sebelum mebuat keputusan!
    JIka admin terasa, admin akan delete komen saya, bermakna saya benar.
    sekian.

    BalasPadam
  5. Admin wajib delete berita ini kerana telah terbukti berita ini adalah tidak benar dan merupakan fitnah belaka terhadap guru besar berkenaan. Jangan politikan isu ini. Allah maha mengampuni...

    BalasPadam
  6. Bukan menjadi rahsia lagi...Semua dah tau pun. Guru-guru yang terlibat memfitnah dan mengaibkan guru besar berkenaan ialah Penolong Kanan Mohammad Nizam,Cikgu Nor Azrin, Cikgu Johari, PKKK Cikgu Ishak dan Ustaz. Semuanya berpunca dari Ustaz. Sebelum ini pun mereka buat perkara yang sama kepada mantan guru besar Tn Hj Sabri. Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya ke tanah jua... Biar Allah yang menentukannya

    BalasPadam