Rabu, 25 Julai 2012

Tahniah Lar Pakatan, Ckp Belit2..Isu Hudud...

KUALA LUMPUR: sayap Pemuda Parti Keadilan Rakyat telah memilih untuk bersama dengan Pengerusi DAP Karpal Singh dalam menentang aspirasi hudud Pas.

Ketua, Shamsul Iskandar Mohd Akin, semalam memberi amaran kepada rakan sejawatannya dari Pas, Nasrudin Hassan Tantawi, bahawa dia telah membuka kotak Pandora lebih komen beliau baru-baru ini mengenai pelaksanaan hudud, yang telah menimbulkan kemarahan ahli-ahli DAP Karpal dan lain-lain.

Beliau berkata ia adalah tidak wajar untuk Nasrudin korek membangkitkan isu itu telah lama wujud kerana beliau mendakwa bahawa pendirian pakatan antara PKR, DAP dan Pas pada undang-undang jenayah Islam adalah jelas.

"Saya ingin menasihatkan Nasrudin merujuk kepada persetujuan kami akhir tahun lalu bahawa hudud tidak adalah sebahagian daripada dasar bersama Pakatan Rakyat sehingga semua pihak anggota bersetuju untuk."

Shamsul Iskandar berkata bahawa hampir kepada 30 pemimpin parti pembangkang telah bertemu selama lebih tiga jam pada 29, Sept tahun lepas untuk menyelesaikan isu yang mendalam hudud, yang telah melihat DAP dan Pas berulang kali bertelagah.

:]x Pada Yg Beria2 Nak Ikut Pakatan..Buka Mata Dan Nilailah..Hangpa duk Kena Tipu Jer Ngan Rejim Pakatan Ni..>:/

Armand Teguh Bersama UMNO
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan