Sabtu, 28 April 2012

Aishah 'Janji Manis' teruja sertai Demo Taik 3.0

Penyanyi Aishah yang menyertai Pas dan pandai kelentong dalam ceramah Pas hari ini tersenyum lebar kerana dapat menyertai demo taik buat pertama kalinya bersama Kadiaq Fazir.

Aishah menjadi perhatian ramai dan diharapkan dapatlah beliau mendapat jodoh dengan pemimpin Pas yang dahagakan bini baru.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 ulasan:

  1. Maksiat yng terlaku atau terbuat semasa di New Zealand...bukan hanya boleh di cuci dgn menyertai PAS !!...itulah kesilapan jahiliah moden yng di kalangan Artis selepas menjangkau usia beruban...mereka rasa tertekan kerana dosa silam...dan rasakan dengan menyertai PAS dapat menghapuskan dosa...mungkin apabila terdengar yng TGNA(Tarak-Guna-Nik-Aziz) boleh mengampunlkan dosa-dosa Adun PAS yng berzina dalam koc KTM tempoh hari.

    BalasPadam
  2. sebenarnya pendemo ni adalah golongan yang tidak mempunyai moral disebabkan kegagalan diri sendiri untuk mendapat tempat atau mengatasi kelebihan orang lain...Yang paling sedih majoritinya MELAYU....Mengapakah masih ada perasaan tersebut..tak puas hati lagikah YDP Agong Melayu, Perdana Menteri Melayu, KSN melayu, PAT Melayu, KPN melayu...apa lagi yang hendak....NAK GANTI CINA dengan INDIA pula ke???? LU FIKIR LA SENDIRI MELAYU BODOH

    BalasPadam
  3. Teringin nak berlaki kott si hidung penyek nie..lobang burit tah2 kepala ketapi bole masuk..bole wt tpt utk anuargay nyorok...

    BalasPadam