Jumaat, 24 Februari 2012

Manjungmari blogger haprak. Baca ini.


GEMPAR!!! KREDIBILITI BLOG MANJUNGMARI DIRAGUI




Pemilik blog “manjungmari” dalam paparan artikel pada 4 Okt 2011 bertajuk “Kenapa Panglima Tentera Laut tidak tersenarai…..” cuba menjejaskan imej Panglima Tentera Laut Diraja Malaysia, Laksamana Tan Sri Abdul Aziz bin Hj Jaafar PGAT PSM PJN SSAP SPTS SPDK DCSM SMW PSAT DPMS PAT JSM KAT KMN AMN BCM PJM PPS PPA FIMarEST MA Adv Dip Mgt Sc ncc psc kerana secara membuta tuli tanpa rasa bersalah memaparkan fakta yang salah. Bukan sekali dua, tetapi sudah banyak kali. Justeru kredibiliti blog dan bloggernya amatlah diragui. Klik kepada pautan dibawah untuk baca pembohongan tersebut:


PAUTAN 1
PAUTAN 2







Untuk makluman pembaca, PTL sebenarnya telah pun dianugerahkan PGAT pada 21 Okt 2008 dan sebab itulah beliau tidak disenaraikan dalam senarai penerima pingat Darjah Kepahlawanan ATM baru-baru ini. Jelaslah bahawa fakta dalam blog “manjongmari” tidak boleh diguna pakai. Nampaknya pengikut dan pembaca blog “manjungmari” ini sudah ditipu dan diperdaya. Nasihat kepada pemilik blog “manjungmari”, janganlah cuba memperkecilkan ketokohan, kewibawaan dan kredibiliti PTL yang telah dan sedang memimpin TLDM dengan penuh kecemerlangan. Kerajaan Malaysia dan KEMENTAH memberi kepercayaan penuh terhadap beliau berdasarkan nilai dan kualiti profesional yang dimilikinya.


Jangan cuba menjejaskan kredibiliti PTL dengan fakta yang salah. Jauhilah daripada perasaan hasad dengki dan iri hati. Kembalilah ke jalan yang benar agar hidup pemilik blog “manjongmari” diberkati Allah SWT. Amin...


Oh ya..sebelum terlupa. Sesuai rasanya jika Manjung Mari dan pembaca sekalian layari sendiri laman web rasmi TLDM untuk mengetahui latar belakang dan ketokohan PTL. Sila klik DISINI.

2 ulasan:

  1. Manjongmari kena minta maaf la....jangan la kuar fakta salah.Ini akan jadi fitnah.wasalam.

    BalasPadam
  2. Masalahnya orang nak bercakap, dia(Manjung Mari) nak bercakap, tapi hakikatnya apa yang dicakapkan semuanya main tangkap muat. Saya pun tak faham kenapa orang boleh terpengaruh dengan cerita dia walaupun tahu dia ni bermasalah. Agaknya memang prinsip orang pembangkang kot suka menyokong kemungkaran.

    BalasPadam