Sabtu, 28 September 2013

Ibu Pejabat Imam Syiah di Malaysia telah diserbu

Memeranjatkan apabila sebuah bilik ditemui terdapat KY jelly dan sebuah tilam. Untuk apa?

Selaim itu berlambak batu lapik dahi yang datangnya dari tanah Karbala Iran.

Inilah Shiah sesat ciptaan Yahudi. Paling bangang apabila pejabat agama yang 99 % peratus pro PAS enggan bertindak kerana takut hilang sokongan terhadap parti PAS.

Alhamdulillah kerana hari ini terdapat segelintir orang Pas yang sudah sedar dan faham apa itu Syiah. Sebelum ini mereka menganggap Syiah sama seperti 4 mazhab dalam sunnah.

Ops, jangan lupa iaitu 8 Oktober 2013 hari Selasa, akan ada perbicaraan kali ke 3 kes Syiah di Taiping. Pembongkaran Syiah telah dibuat sebelum PRU lalu, dua akan dibicarakan ialah isteri Professor Dr Azmi tauke homeopathy terkenal di Kamunting dan seorang lagi pengikutnya yang menggerakkan satu markas sulit di sebuah kampung berhampiran Bukit Dramond Jalan Klian Pauh. Kini tempat tersebut sudah sepi tanpa sebarang aktiviti.

Takniah juga kepada jabatan agama Islam Perak kerana berjaya menggelidah pusat Syiah d Lubuk Syiah terbesar iaitu di Krian baru-baru ini dan berjaya menemui pelbagai bahan-bahan cetakan untuk mengembangkan ajaran tersebut kepada lebih ramai orang Melayu.

Bahkan dikalangan guru pun ada yang menjadi pengikut syiah dan ahli setia Pas.

Nak tengok muka-muka Syiah dan muka Pas jangan lupa pagi Selasa 8 Oktober nanti.

Sekian.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan